Aktuelno

PRP Platelet Rich Plasma tretman

PODMLADJIVANJE KOŽE

PLAZMA TERAPIJA je metoda, kojom se na potpuno prirodan nacin podmladjuje koza. Procesom starenja koza gubi svoju elasticnost, sjaj I volume.

Sta je PRP.

Plasma obogacena trombocitima dobija se iz sopstvene krvi, tako da krajnji proizvod sadrzi faktore rasta u visokim koncentracijama. Od 2006 godine koristi se u estetskoj dermatologiji.
Sopstveni koncentrovani faktori rasta stimulisu obnavljanje volumena istanjene koze, remodeliranje kolagena I stvaranje novih krvnih sudova.

Kako izgleda procedura PRP pazma terapije ?

Za primjenu ovog tretmana, potrebna je mala kolicina krvi iz vene na ruci. Samo ubrizgavanje plazme traje 10-15 miuta.
Pripremljena kolicina krvi se centrifugira, a zatim se izdvaja plazma sa trombocitima. U tako dobijenoj plazmi koncentracija trombocita je do 4 puta veca nego u krvi. Plazma se tankim iglicama injektuje u izabranu kozu. Aplikovani trombociti otpustaju faktore rasta tokom 7-10 dana.

Kakva je primjena plazma terapije ?

Na ovaj nacin koza postaje glatkija, povecava se njena elasticnost, tonus I tekstura.
PRP u ginekologiji
U ginekologiji upotrebljavamo PRP :
- za potrebe regeneracije promjena na vanjskom spolovilu kao što su svrbež i lichen sclerosus.
- otklanja suvoću vagine i na taj način poboljšava seksualni život žene.
- Kao tzv. „O- shot“ ( orgazam shot) djeluje na stimulaciju G-tačke u vagini, što povečava uzbuđenje, seksualnu želju, mogučnost bržeg postizanja orgazma.
- zbog povečane elastičnosti vagine smanjuju se bolovi kod polnih odnosa, pogotovo kod žena u postmenopauzi.
- povečava se lubrikacija vagine

Kakve rezultate mozemo ocekivati nakon primjene PRP plazma terapije ?

PRP metoda je neinvazivna, bez rezova, oziljaka I sa kratkim periodom oporavka. Preporucuje se 2-3 tretmana godisnje. Rezultati su vidljivi nakon nekoliko nedjelja a pun efekat nakon 2-4 mjeseca.

Kada se tretman ne preporucuje ?

PRP se ne preporucuje kod osoba sa infekcijom koze, aknama, koznom bolesti/SLE, porfirija, karcinom, osobe koje primaju hemo terapiju I teskim metabolickim I sistemskim bolestima, poremecajem funkcije trombocita/ bolesti krvi.

Nazad na teme
Godina iskustva